اشتراک ماهانه GTA Online ، می‌تواند به رایانه شخصی منتقل شود

اشتراک ماهانه GTA Online ، می‌تواند به رایانه شخصی منتقل شود

ماه گذشته، Rockstar از GTA+ رونمایی کرد، یک سرویس اشتراک ماهانه برای Grand Theft Auto Online، که مشترکین آن با پرداخت 5.99 دلار در هر ماه به تعدادی جوایز مانند ارز اضافی درون بازی، جوایز، ارتقاهای ویژه و موارد دیگر دسترسی دارند. در حال حاضر، اشتراک فقط برای کسانی که بازی را روی PS5 یا Xbox Series X/S بازی می‌کنند در دسترس است، اما به نظر می‌رسد که به زودی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.

 

 Rockstar اخیراً یک لیست شغلی برای موقعیت مدیر محصول منتشر کرده است که صرفاً بر اشتراک GTA+ متمرکز شده است که در آن ذکر شده است که متقاضی از طریق اجرای ویژگی‌ها در فروشگاه‌های خود در وب، برنامه رایانه شخصی ما، به هدایت برنامه و استراتژی محصول کمک می‌کند. و فروشگاه های درون بازی.

 

واکنش بسیاری از افراد جامعه دقیقاً مثبت ترین نسبت به GTA+ نبوده است، اما اگر یک بازیکن رایانه شخصی هستید که در آن سوی حصار هستید، احتمال زیادی وجود دارد که اشتراک به زودی تکمیل شود.

 

اخیراً، نسخه‌های PS5 و Xbox Series X/S Grand Theft Auto 5 نیز توسط ESRB برای رایانه‌های شخصی رتبه‌بندی شده است، که نشان می‌دهد پیشرفت‌ها و محتوای اضافه شده جدید می‌توانند برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شوند.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/d54a

خبرنامه بازی ها

گالری